Podpis elektroniczny

Podpis elektroniczny Wrocław i Dolny Śląsk

Cennik – NOWE PODPISY ELEKTRONICZNE:

Certyfikat na e-Dowodzie lub karcie wydanej przez Eurocert, ważny:

  • 1 rok  139 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 199 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 299 zł netto + 23% VAT

Cena nie zawiera czytnika
UWAGA – z powodu pewnych ograniczeń aplikacji „e-dowód menadżer” mogą wystąpić problemy w niektórych aplikacjach podczas składania podpisu (np. Program Płatnik, Comarch Optima – aplikacje korzystające z CSP).
UWAGA Do procesu wydania certyfikatu konieczna może być bezpieczna koperta z kodami PUK otrzymana w momencie wydania e-dowodu.

Proponujemy Państwu prawdopodobnie najlepszą ofertę na rynku

Bez kłopotu, udawania się do notariusza lub siedziby firmy wyrabiającej certyfikat. Przyjeżdżamy do Państwa firmy lub domu, wyrabiamy certyfikat kwalifikowany, instalujemy go na komputerze, ustawiamy podpis elektroniczny w Płatniku, programie księgowym, JPK 2.0 lub innym programie tego wymagającym i wyjeżdżamy, gdy podpis elektroniczny działa.
Zapraszamy również do siebie. Dwie lokalizacje do wyboru:  Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 pok. 226 lub Bielany Wrocławskie ul. Magnoliowa 14/14

Czytnik do obsługi e-dowodów 324 zł netto + 23% VAT

HID Omnikey 5022 CL bezstykowy czytnik do obsługi e-dowodów.

Zestaw Podpisu Elektronicznego Karta ważny:

  • 1 rok 199 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 259 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 369 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego, oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

Podpis elektroniczny karta
token NetVet

Zestaw Podpisu Elektronicznego Token ważny:

  • 1 rok  249 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 309 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 419 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, Czytnika Gemalto IDBridge K30, certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

Zestaw Podpisu Elektronicznego Classic ważny:

  • 1 rok  249 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 309 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 419 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika OMNIKEY 3021 USB,
certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

Podpis elektroniczny cenna

Zestaw Podpisu Elektronicznego Mikroczytnik ważny:

  • 1 rok  269 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 329 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 439 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika Token OMNIKEY 6121 USB,
certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

ECSinger

Chmurowy podpis kwalifikowany ECSinger to najnowsza wersja standardowego podpisu kwalifikowanego. Umożliwia składanie podpisu elektronicznego bez użycia fizycznego czytnika.

  • 1 rok: 299 zł netto + 23% VAT
  • 2 lata: 399 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata: 489 zł netto + 23% VAT

Cena obejmuje dostęp do aplikacji mobilnej ECSinger oraz desktop ECSigner.
Oprogramowanie dostępne dla systemów Android oraz IOS.

eo_ecsigner_telefon

Do ceny podpisów wyrabianych u nas doliczamy:

  • usługę weryfikacji 50 zł netto + 23% VAT 
  • opcjonalną instalację i szkolenie z obsługi 50 zł netto + 23% VAT

Cena z dojazdem:

  • Wrocław oraz obszar gminy Kobierzyce 150 PLN netto + koszt wybranego zestawu;
  • pozostałe lokalizacje 130 PLN netto + 1,15 PLN netto/ 1km dojazdu + koszt wybranego zestawu;

W skład usługi wykonywanej u klienta wchodzą:
Weryfikacja tożsamości subskrybenta, instalacja oprogramowania na wskazanej stacji roboczej, instalacja certyfikatu w programie PŁATNIK na tej samej stacji roboczej, krótkie szkolenie z używania podpisu.

Odnowienie certyfikatu:

Odnowienie ważne:

  • 1 rok  129 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 189 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 289 zł netto + 23% VAT

Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego, również z innych centrów certyfikacji.

Odnowienie + Nowy czytnik ważne:​

Odnowienie ważne:

  • 1 rok  229 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 289 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 389 zł netto + 23% VAT

Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego, również z innych centrów certyfikacji.

Jak kupić podpis kwalifikowany?

Zadzwoń i umów się na spotkanie lub napisz do nas!

    Poniżej trochę informacji o podpisie elektronicznym

    Zgodnie z obowiązującym prawem bezpieczny podpis elektroniczny z ważnym certyfikatem kwalifikowanym to podpis, który:

    • jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis,
    • jest sporządzany za pomocą podlegających wyłącznej kontroli osoby składającej podpis elektroniczny bezpiecznych urządzeń służących do składania podpisu elektronicznego i danych służących do składania podpisu,
    • jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna

    Bezpieczny podpis elektroniczny – zwykle jest składany przy pomocy specjalnej karty procesorowej lub tokena USB oraz oprogramowania służącego do składania podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem własnoręcznym.

    Podpis może być obecnie stosowany m.in. do :

    • elektronicznego podpisywania umów i dokumentów w obrocie handlowym i cywilno-prawnym,
    • w korespondencji z urzędami oraz do podpisywania pism i decyzji administracyjnych przez urzędy,
    • podpisywania faktur elektronicznych,
    • podpisywania dzienników elektronicznych w szkołach,
    • zarejestrowania lub zmiana działalności gospodarczej w CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
    • składania deklaracji celnych, podatkowych (e-deklaracje),
    • wysyłanie Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK (JPK)
    • zgłoszeń ubezpieczenia społecznego (deklaracje ZUS w Płatniku),
    • Usługi elektroniczne Urzędów Pracy
      • Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcowi
      • Zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk
      • Wnioski dotyczące rejestrów RIS, KRAZ, RPA EURES
    • podpisywania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego,
      • Rejestracja spółki z o.o. z wykorzystaniem wzorca umowy
      • Rejestracja spółki z o.o. z wykorzystaniem wzorca umowy
      • Rejestracja spółki komandytowej z wykorzystaniem wzorca umowy
      • Bezpłatne składanie sprawozdań finansowych
      • Podpis elektroniczny dla Biegłych Rewidentów do podpisywania sprawozdania z badania podmiotów
      • Składanie wniosków poprzez S24
    • podpisywania raportów dla Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
    • korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
    • dla lekarzy do podpisywania elektronicznych zwolnień lekarskich e-ZLA
    • dla lekarzy do podpisywania dokumentacji medycznej
    • dla geodetów
    • Podpis elektroniczny dla Pracowników Lasów Państwowych,
    • dla Zakładów Usług Leśnych do podpisywania plików JEDZ
    • podpis elektroniczny dla wszystkich podpiotów startujacych w przetargach publicznych do podpisywania plików JEDZ