podpis elektroniczny

Komunikat w związku z koronawirusem!

Aktualnie pracujemy normalnie i obsługujemy klientów wyrabiających podpisy!

Ponadto informujemy, że PRZEZ INTERNET MOŻNA KUPIĆ, ALE NIE MOŻNA WYROBIĆ podpisu elektronicznego!

Wyrabiając kwalifikowany podpis elektroniczny ZAWSZE TRZEBA SPOTKAĆ SIĘ z człowiekiem, który sprawdzi tożsamość!

Jeśli ktoś, sprzedając podpis elektroniczny w sklepie internetowyym udaje, że jest inaczej, stara się Państwa wprowadzić w błąd!

Można zdalnie wyrobić tylko odnowienie podpisu, niezależnie od centrum które go wystawiło. Warunkiem jest ważność “starego” podpisu. 

Proponujemy Państwu prawdopodobnie najlepszą ofertę na rynku.

Bez kłopotu, udawania się do notariusza lub siedziby firmy wyrabiającej certyfikat. Przyjeżdżamy do Państwa firmy lub domu, wyrabiamy certyfikat kwalifikowany, instalujemy go na komputerze, ustawiamy podpis elektroniczny w Płatniku, programie księgowym, JPK 2.0 lub innym programie tego wymagającym i wyjeżdżamy, gdy podpis elektroniczny działa.
Zapraszamy również do siebie. Dwie lokalizacje do wyboru:  Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 41-43 pok. 226 lub Bielany Wrocławskie ul. Magnoliowa 14/14

Podpis elektroniczny Wrocław i Dolny Śląsk

Cennik: NOWE PODPISY ELEKTRONICZNE: Certyfikat na e-Dowodzie lub karcie wydanej przez Eurocert, ważny:
  • 1 rok  119 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 169 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 259 zł netto + 23% VAT
Cena nie zawiera czytnika UWAGA – z powodu pewnych ograniczeń aplikacji “e-dowód menadżer” mogą wystąpić problemy w niektórych aplikacjach podczas składania podpisu (np. Program Płatnik, Comarch Optima – aplikacje korzystające z CSP). UWAGA Do procesu wydania certyfikatu konieczna może być bezpieczna koperta z kodami PUK otrzymana w momencie wydania e-dowodu.

Czytnik do obsługi e-dowodów 235 zł netto + 23% VAT

HID Omnikey 5022 CL bezstykowy czytnik do obsługi e-dowodów.

Zestaw Podpisu Elektronicznego Karta ważny:

  • 1 rok 159 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 209 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 299 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, certyfikatu kwalifikowanego, oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

Podpis elektroniczny karta

Zestaw Podpisu Elektronicznego Token ważny:

  • 1 rok  209 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 259 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 349 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, Czytnika Gemalto IDBridge K30, certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

Zestaw Podpisu Elektronicznego Classic ważny:

  • 1 rok  209 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 259 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 349 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika OMNIKEY 3021 USB,
certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego.

Podpis cenna

Zestaw Podpisu Elektronicznego Mikroczytnik ważny:

  • 1 rok  229 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 279 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 369 zł netto + 23% VAT

Zestaw składa się z karty kryptograficznej, czytnika Token OMNIKEY 6121 USB,
certyfikatu kwalifikowanego oraz oprogramowania do składania i weryfikacji podpisu elektronicznego. 

Do ceny podpisów wyrabianych u nas doliczamy:

  • usługę weryfikacji 40 zł netto + 23% VAT 
  • opcjonalną instalację i szkolenie z obsługi 40 zł netto + 23% VAT

Cena z dojazdem:

  • Wrocław oraz obaszar gminy Kobierzyce 140 PLN netto + koszt wybranego zestawu;
  • pozostałe lokalizacje 120 PLN netto + 1PLN netto/ 1km dojazdu + koszt wybranego zestawu;

W skład usługi wykonywanej u klienta wchodzą:
Weryfikacja tożsamości subskrybenta, instalacja oprogramowania na wskazanej stacji roboczej, instalacja certyfikatu w programie PŁATNIK na tej samej stacji roboczej, krótkie szkolenie z używania podpisu.

Odnowienie certyfikatu:

Odnowienie ważne:

  • 1 rok  109 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 159 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 249 zł netto + 23% VAT

Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego, również z innych centrów certyfikacji.

Odnowienie + Nowy czytnik ważne:

Odnowienie ważne:

  • 1 rok  179 zł netto + 23% VAT 
  • 2 lata 229 zł netto + 23% VAT
  • 3 lata 319 zł netto + 23% VAT

Oferta dla posiadaczy ważnego podpisu elektronicznego, również z innych centrów certyfikacji.

Jak kupić podpis kwalifikowany?

Zadzwonić i umówić się na spotkanie w celu zakupu.

Napisz do nas: kontakt@netvet.pl lub wypełnij formularz kontaktowy – oddzwonimy.

Poniżej trochę informacji o podpisie elektronicznym.

Zgodnie z obowiązującym prawem bezpieczny podpis elektroniczny z ważnym certyfikatem kwalifikowanym to podpis, który:

  • jest przyporządkowany wyłącznie do osoby składającej ten podpis,
  • jest sporządzany za pomocą podlegających wyłącznej kontroli osoby składającej podpis elektroniczny bezpiecznych urządzeń służących do składania podpisu elektronicznego i danych służących do składania podpisu,
  • jest powiązany z danymi, do których został dołączony, w taki sposób, że jakakolwiek późniejsza zmiana tych danych jest rozpoznawalna

Bezpieczny podpis elektroniczny – zwykle jest składany przy pomocy specjalnej karty procesorowej lub tokena USB oraz oprogramowania służącego do składania podpisu elektronicznego. Podpis elektroniczny jest równoważny pod względem skutków prawnych z podpisem własnoręcznym.

Podpis może być obecnie stosowany m.in. do :

  • elektronicznego podpisywania umów i dokumentów w obrocie handlowym i cywilno-prawnym,
  • w korespondencji z urzędami oraz do podpisywania pism i decyzji administracyjnych przez urzędy,
  • podpisywania faktur elektronicznych,
  • podpisywania dzienników elektronicznych w szkołach,
  • zarejestrowania lub zmiana działalności gospodarczej w CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
  • składania deklaracji celnych, podatkowych (e-deklaracje),
  • wysyłanie Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK (JPK)
  • zgłoszeń ubezpieczenia społecznego (deklaracje ZUS w Płatniku),
  • Usługi elektroniczne Urzędów Pracy
    • Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcowi
    • Zgłoszenie oferty pracy, stażu i praktyk
    • Wnioski dotyczące rejestrów RIS, KRAZ, RPA EURES
  • podpisywania wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego,
    • Rejestracja spółki z o.o. z wykorzystaniem wzorca umowy
    • Rejestracja spółki z o.o. z wykorzystaniem wzorca umowy
    • Rejestracja spółki komandytowej z wykorzystaniem wzorca umowy
    • Bezpłatne składanie sprawozdań finansowych
    • Podpis elektroniczny dla Biegłych Rewidentów do podpisywania sprawozdania z badania podmiotów
    • Składanie wniosków poprzez S24
  • podpisywania raportów dla Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
  • korespondencji z Generalnym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
  • dla lekarzy do podpisywania elektronicznych zwolnień lekarskich e-ZLA
  • dla lekarzy do podpisywania dokumentacji medycznej
  • dla geodetów
  • Podpis elektroniczny dla Pracowników Lasów Państwowych,
  • dla Zakładów Usług Leśnych do podpisywania plików JEDZ
  • podpis elektroniczny dla wszystkich podpiotów startujacych w przetargach publicznych do podpisywania plików JEDZ